niedziela, 25 maja 2014

ta'aqqul

resp.                                                        
                                                   


Błędny ogniku,
Złoto głupców,
Fałszywa gwiazdo,
Oświeć nas, Pani

Nieprzyjaciółko mężatek,
Pokuszenie żonatych,
Zgubo rodzin,
Przygarnij nas, Pani.

Nadziejo naiwnych,
Pułapko uczciwych,
Upadku szlachetnych,
Zachowaj nas, Pani.

Nauczycielko grzechu,
Królowo uciech,
Ukojenie żądzy,
Uwiedź nas, Pani.

Syreno, Kirke, Kalipso,
Przepuść nam, Pani!
Sukkubie, Wampirze, Demonie,
Wysłuchaj nas, Pani!
Pajęczyco, Żmijo, Modliszko,
Ulituj się nad nami!

Litania do Femme Fatale.(CheshireCat)







błędny to ognik który z daleka
w złotych źrenicach mieni się blado
z kocich pomruków składa w artefakt
gwiazdę-hologram kruchą i słabą
i choćby z gwiazd tych uskładał pomnik
błędny to ognik


więc wypij ze mną toast za damy
na zgubę rodzin jak na pohybel
mężom czy żonom za nas i za nich
na pokuszenie wgryzam się w szyję
taką mnie pragniesz czarną i ciemną
więc wypij ze mną


porzuć nadzieję tam gdzie znalazłeś
serem w pułapce będzie dla myszy
plagą cię wezmę porwę ukradnę
choćby się miało skończyć na niczym
otwórz mi okno już prawie dnieje
porzuć nadzieję


królowo uciech szepniesz na koniec
grzechu mnie naucz i ukój żądze
kształtem wypełnij usta i dłonie
zanim na dobre pojmę że błądzę
twojej się jeszcze poddam nauce
królowo uciech


bądź mi syreną rybą lub ptakiem
kirke ja będę odyseuszem
bądź objawieniem bo tylko takie
przyjmę i tylko taką cię muszę
kochać odrzucać brać i odkładać
wodzić językiem powyżej kolan
dzień dawno zasnął sukkub się skrada
w ciało się wbijam hydry-demona
bądź wampirzycą ogonem żmii
kłamstwa kroplami mieszaj z posoką
nim odurzony zdołam pomylić
wolę z zaćmieniem upleć nam kokon
utkaj te sieci w których bezwzględnie
czas zatrzymamy niechbym na chwilę
spojrzał ci w oczy myśląc jest pięknie
zanim się skończę zanim wyginę





2014


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz